دانلود: پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات: ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین

دانلود: پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات: ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین

پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

موضوع پایان نامه:

ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین

برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

فصل اول: کلیات پژوهش

1-1- ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین

امروزه ما در عصری زندگی می کنیم که داشتن یک فروشگاه آنلاین یکی از پایه های یک تجارت موفق به حساب می آید. فروشگاههای آنلاین سالانه بیلیون ها دلار درآمد کسب می کنند و این رقم دائما در حال افزایش می باشد تجارت الکترونیک یعنی فروش محصولات از طریق فروشگاه آنلاین، در سالهای اخیر بسیاری از شرکتهای کوچک با مدیریت هوشمند خود در راه اندازی فروشگاه آنلاین و عرضه محصولات از طریق اینترنت،فروش شرکت خود را به دو تا سه برابر مبلغ قبلی افزایش داده اند.

به علاوه هزینه های یک فروشگاه حقیقی به دلیل مواردی زیرا محل فروشگاه ، انبار و یا هزینه های پخش ، نسبت به هزینه های یک فروشگاه آنلاین بسیار بیشتر می باشد. تمامی موارد ذکر گردیده به همراه امکان نمایش محصولات به میلیونها خریدار که در حال جستجو داخل اینترنت هستند، اهمیت ایجاد یک فروشگاه آنلاین را مشخص می سازد.

یک فروشگاه اینترنتی دارای امکانات ویژه ای می باشد :

  • بر خلاف فروشگاه‌های واقعی فردی به نام فروشنده در آن وجود ندارد.
  • ساعات کار آن شبانه روزی و در تمام ایام هفته می باشد.
  • مشتری‌های آن از تمام نقاط دنیا و با فرهنگ‌ها و سلایق متفاوتی هستند.
  • به علت ارتقاء قابلیت‌های فنی محیط (اینترنت) تولیدکنندگان می‌توانند به صورت کاراتر و موثرتر به معرفی و عرضه‌ی محصولات خود بپردازند.
  • پست الکترونیکی یک شیوه‌ی کارا در بازاریابی مستقیم[1] به شمار می‌آید.
  • از طریق گروه‌های خبری[2] و گروه‌های بحث و تبادل نظر[3] امکان ایجاد ارتباط‌ای تعاملی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و جود دارد. …

بهره‌گیری از هریک از این امکانات نیازمند ایجاد ساختارهای فرهنگی لازم چه در میان مشتریان و چه در میان صاحبان بازار می‌باشد.

  • افزايش چشمگير قدرت خريدار:

امروزه تنها با يك كليك، خريداران مي توانند رقبا و محصولاتشان را با هم مقايسه كرده و پاسخ هاي خود را در كسري از ثانيه دريافت كنند. ديگر نيازي به رانندگي تا فروشگاه و پارك، انتظار در صف اتوبوس و جر و بحث با فروشندگان نيست.

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

حتي در مواردي مي توانند قيمت هاي درخواستي خود را تعيين كنند (مثلادر مورد هتل و بليت هواپيما) تا عرضه كنندگاني كه مي توانند شرايط خريدار را فراهم كنند با او تماس بگيرند، به عبارتي به يك مناقصه دست بزنند. خريداران مي توانند با دست به دست دادن به ديگران و افزودن حجم خريدشان، از تخفيف بيش تري بهره مند گردد.

  • دسترسي به انواع بيش تري از كالاها و خدمات:

امروزه خريداران مي توانند تقريبا هر آن چیز که را كه مي خواهند از طريق اينترنت سفارش دهند (در كشور خودمان هم مسير توسعه تجارت و كسب و كار اينترنتي به اين هدف تمايل دارد) مانند اثاثيه منزل، ماشين هاي شست وشو، مشاوره مديريتي و حقوقي و دارويي. به عنوان مثال آمازون دات كام خود را بزرگ ترين فروشگاه كتاب با بيش از سه ميليون جلد كتاب معرفي مي كند; شرايطي به وجودآورده كه هيچ فروشگاه كتاب فيزيكي نمي تواند از پس آن برآيد. به علاوه، خريداران قادرند اين كالاها را از سرتاسر جهان سفارش دهند كه اين امر براي مردم كشورهايي كه با قيمت هاي بالاسروكار دارند، موقعيتي ويژه به حساب مي آيد. به اين معنا كه خريداران در كشورهاي با هزينه و قيمت بالامي توانند با سفارش كالاها و خدمات مورد نياز به كشورهاي ارزا ن تر از ميزان هزينه هاي خود بكاهند.

  • سهولت بيش تر در سفارش دادن، روابط متقابل و تحويل گرفتن سفارش:

     مشتريان امروزي مي توانند از خانه، دفتر كار و حتي از طريق تلفن همراه، به صورت 24 ساعته و در تمامي هفت روز هفته سفارشات خود را ارايه بدهند و در ضمن اين محصولات در كم ترين زمان به دست آن ها مي رسد.

  • سایر مزایا ویژگیهای فروش اینترنتی:

1 -فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

2 -فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می توانند از هر کجا خرید اینترنتی کند.

3- خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول مطالعه اجناس از قبیل فیلم ، ترانه ،موبایل ،کتاب و موارد دیگر باشد

4 – فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.

5 – فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرارمی دهد

6-ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما

7-کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل,هزینه ویترین و انبار,فروشنده,خواب سرمایه و غیره در یک فروشگاه سنتی و سودآوری بیشتر

8-تحویل کالای خریداری شده درب منزل,بیمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل

9-عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا

  • طرح مسئله :

طراحی یک سیستم فروش [4]B2C آنلاین با مشخصات زیر:

  • مدیریت انبار و فروش به شکل پویا (داینامیک)
  • امکان تحلیل رفتار مشتری پس از ورود به سایت
  • وارد کردن محصول به صورت پویا
  • ارسال فاکتور و شماره پیگیری برای مشتری از طریق SMS و Email
  • امکان ثبت نام مشتریان و ایجاد پروفایل شخصی
  • ارسال خبر نامه برای مشترکان
  • سیستم سطح‌دسترسی کاربران و مدیران
  • تهیه گزارشهای فروش و مدیریتی
  • امکان اتصال به درگاه بانک و واریز پول به صورت آنلاین
  • امکان قیمت‌گذاری چندسطحی برای تخفیف برروی تعداد سفارش یک محصول
  • امکان تعریف محصولات هم‌مجموعه
  • امکان ارسال به دوستان برای تمامی بازدیدکنندگان یا فقط کاربران ثبت‌نام کرده
  • ارسال لیست درخواستی به دوستان از طریق ایمیل یا RSS[5]
  • بهره گیری از RSS برای محصولات جدید، محصولات فوق‌العاده و برچسب‌های جدید
  • امکان ایجاد نظرسنجی برروی فروشگاه

ملاحظات فنی وب سایت :

  • برنامه نویسی با زبان NET   (.NET4)  
  • تنظیمات گرافیکی با نرم افزار Adobe Dreamweaver CS5
  • بانک اطلاعاتی نرم افزار بر روی Microsoft SQL Server 2008
  • مرورگرهای تست شده : Google Chrome , Mozilla Firefox ,Internet Explorer
  • کارهای انجام شده در فصول دیگر پایان نامه:

فصل 2 :

در این فصل به اظهار تاریخچه پیدایش سیستمهای بازاریابی و فروش آنلاین ، چگونگی رشد و تاثیر پذیری این سیستم از طریقه رو به رشد بهره گیری از اینترنت پرداخته ایم همچنین مدلهای مختلف سیستمهای فروش اینترنتی در این فصل معرفی شده اند.

فصل 3:

این فصل به مطالعه استراتژی های مختلف در زمینه تجارت الکترونیک و به گونه خاص فروش اینترنتی پرداخته می باشد. سپس مدلهای فروش اینترنتی معرفی شده در فصل 2 مورد مطالعه قرار گرفته و مزایا و معایب سیستمهای فروش مختلف مورد مطالعه قرار میگیرد.

فصل 4:

این فصل به تشریح طراحی سیستم فروش آنلاین میپردازد. در آغاز ضمن معرفی استراتژی های بازاریابی اینترنتی ، به ارائه یک مدل برنامه ریزی خطی مارکوف با درجه 1 به مقصود تحلیل رفتار مشتریان در سایت میپردازیم ، سپس با اظهار شاخصه های سرور مورد نظر برای وب سایت و معرفی ساختار بانک اطلاعاتی و طراحی جریان اطلاعات در سیستم انبارداری و فروش جزئیات سیستم مورد طراحی اظهار شده می باشد.

فصل 5:

در فصل پایانی ، به مطالعه نتایج طراحی سیستم فروش مورد بحث در قسمت قبل پرداخته و پیشنهاداتی برای فعالیتهای تکمیلی و تحقیقات آینده اظهار شده می باشد.

[1] Direct marketing

[2] News Groups

[3] Discussion groups

[4] Business to customer

[5] Really Simple Syndication

***ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود می باشد***

متن کامل را می توانید دانلود نمائید

زیرا فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به گونه نمونه)

اما در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

 با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود می باشد

تعداد صفحه : 83

قیمت : چهارده هزار و هفتصد تومان